...Потому что, когда человек выходит на люди, его воспринимают не просто, как «Иванов / Петров - старший научный сотрудник», его воспринимают, как научного сотрудника, как представителя науки, и очень многое тогда переносится на науку в целом, поэтому здесь ответственность ученого, его этика поведения имеют колоссальное значение. Конечно, ученый должен помнить, общаясь с обществом, что он – не просто ученый, что он - представитель науки...
(Ганна Єльська)
...У Остапа Бендера було, якщо я не помиляюсь, чотириста відносно чесних способів відбирати гроші у населення. Так само з наукометрією: у науковців, які бажають це робити, є не чотириста, але десь з десяток способів накрутити собі наукометричні показники...
(Семен Єсилевський)
...Біологія відповідає на запитання – «Що ми будемо їсти через десять років?» , і «Як ми будемо лікуватися?», тому біологія потрібна, і людям потрібно знати основи біології, хоча б, щоб лікуватися у лікарів, а не у шахраїв...
(Ігор Дзеверін)
...Я дедалі частіше стикаюся з тим, що не важливо, який рівень освіченості людини. Якщо вона не має відношення до природничої сфери наук загалом, в принципі, до фізики, хімії чи біології, їй дуже тяжко зрозуміти прості, елементарні речі...
(Марія Рибак)
...Я думаю, что ученым нужно, прежде всего, качественно и сосредоточено заниматься наукой. Чтобы вывести свое научное изобретение на рынок, им нужно входить в кооперацию с теми, кто может их усилить по навыкам бизнес–менеджмента. Быть в кооперации с теми, кто может им системно и корректно выстроить менеджмент управления инновации, и кто может их сориентировать по всем параметрам, как их разработку вывести на более высокий уровень инвестиционной готовности...
(Ольга Крупська)
...Народ не робить національного вибору. Робить індивідуум національний вибір ,коли в нього є можливість вибору - або одне, або інше...
Цивілізаційний вибір – це вибір народу...
(Йосиф Зісельс)